• OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,25%39 469,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • OMX Baltic0,06%298,97
  • OMX Riga−0,21%889,03
  • OMX Tallinn0,18%2 058,65
  • OMX Vilnius−0,02%1 203,64
  • S&P 500−0,33%6 259,75
  • DOW 30−0,63%44 371,51
  • Nasdaq −0,22%20 585,53
  • FTSE 100−0,38%8 941,12
  • Nikkei 225−0,25%39 469,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,25
  • 01.12.14, 13:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leito: veebireklaamifirmad tegid supertulemuse

Lehtede veebireklaami müük tammus novembris paigal, kuid veebireklaamifirmad tegid supertulemuse, märgib meediaanalüütik Toomas Leito oma värskes analüüsis.
Toomas Leito
  • Toomas Leito
  • Foto: Erik Prozes
Järgneb Leito kommentaar:
Võrreldes 2013. a novembriga suurenes möödunud kuul viie juhtiva lehe reklaamimaht 79 külge ehk 8%, moodustades 1000 külge. Reklaamikäive vähenes 52 000 eurot ehk 3,5%, moodustades 1,4 miljonit eurot. Lehtede veebireklaamikäive kasvas 2%.
Veebireklaamifirmade Delfi, Neti, SmartAD ja Adnet käive suurenes 35%, põhiliselt Delfi ja SmartAD tugevate tulemuste toel. Maalehes vähenes maht 4%, käive jäi mullusele tasemele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Käärid mahu ja käibe vahel on suurenenud, st. allahindlused on läinud uude keerisesse.
Väheke tuli ka valimisreklaami (5,5 külge), mida tegi Reformierakond.
Tasub täheldada, et kui lehtede veebireklaami müük tammus paigal, siis veebireklaamifirmad tegid supertulemuse.
Vaatamata nigelale tulemusele, liikus reklaam mitmes tähtsas segmendis aktiivselt: autoreklaam +12%, reisireklaam +31%, ehitusreklaam +73%, sisustusreklaam +25%.
Mullusega võrreldes suurenes reklaamimaht Äripäevas +35%, Õhtulehes +13%, Eesti Ekspressis +1%, vähenes Eesti Päevalehes -3%, Postimehes -1%.
Käive: Postimees 605 tuh. eurot (mullusega võrreldes -7%), Äripäev 325 (+3%), Õhtuleht 180 (+3%), Eesti Ekspress 140 (-6%) ja Eesti Päevaleht 120 (-9%).
Käive paberkandjal: Postimees 375 tuh. eurot (mullusega võrreldes -6%), Äripäev 205 (-2%), Eesti Ekspress 140 (-6%), Eesti Päevaleht 120 (-9%9 ja Õhtuleht 115 (-4%). Karm tõsiasi: kõik paberlehed on miinuses.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 3 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele